...My Opinion...


...دنيا مال ماست...

اگر كسي نيومد و سري به تنهاييت نزد...مثل يه كوه درد باش طاقت بيار و مرد باش

 بنظر من آدمها دو دسته هستن:

یا از من پولدارترن که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گدا گشنه

یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم شيرمال یا کمتر کار میکنن  که بهشون میگم تنبل

یا از من سرسخت ترن  که بهشون میگم کله خر یا  بی خیال ترن که بهشون میگم ببو

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم خسيس

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق

اي وااااااي!!!



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت12:48---26 فروردين 1391
سلام.منم علي همكلاسيت بابا دست منو از پشت بستي پس بهتر از ما هم هست.داود اگه خواستي منو به اسم دانلودِستان لينك كن تو هم بيا تو وبلاگم و عنوان وبلاگتو بگو.يه تبادل لينك مشتي.يادت نره.دستت درد نكه فعلا خداحافظ.
www.freedownlooad.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت20:21توسط داود حسيني | |